Predstavitev brezplačnih aplikacij za društva: Odprti računi in Sistem za upravljanje
Ste vedeli, da je nevladnim organizacijam na voljo brezplačno orodje za vodenje članskih in drugih evidenc in obveščanje članov prek epošte in SMS sporočil?
Da lahko svoje člane (in druge) povabite k aktivnostim z možnostjo potrjevanja udeležbe v nekaj enostavnih korakih?
Da lahko vodite celoten postopek pridobivanja sponzorjev na enostaven in učinkovit način, na koncu pa jim lahko z istim orodjem izdate tudi račun?
Ste vedeli, da lahko dostopate do vseh računov, pogodb in drugih dokumentov od kjerkoli, prav tako pa lahko iščete po njihovi vsebini?
Da lahko z istim orodjem hitro in enostavno izdajate blagajniške prejemke in izdatke, potne naloge, račune in ponudbe?
Vse, ki vas to zanima, vas vabimo na predstavitveno srečanje v četrtek, 16. novembra 2023 ob 11. uri v Martjance (učilnica LRF za Pomurje v prizidku Bistre hiše, Martjanci 36).
Predstavili vam bomo dve aplikaciji, ki prispevata k poenostavitvi delovanja nevladnih organizacij, s čimer koristita tako vašim članom, zaposlenim, prostovoljcem, uporabnikom kakor nenazadnje tudi splošni javnosti.
Sklop 1: Predstavitev aplikacije Odprti računi za NVO
V prvem sklopu bomo nekaj časa namenili pomenu transparentnosti porabe sredstev nevladnih organizacij, nato pa predstavili aplikacijo Odprti računi, ki je namenjena preprostemu prikazovanju in vizualizaciji vašega finančnega poslovanja. Pri tem bomo skušali biti kar se da praktični in prikazati, kako lahko aplikacijo začnete uporabljati tudi sami.
Nevladne organizacije smo prepogosto dojete kot zgolj porabniki javnih sredstev in breme davkoplačevalcev. Takšne negativne percepcije napajajo klimo, v kateri javnost ne vidi našega pomena, ne podpira javnega financiranja in ni pripravljena donirati. Posledično je mnogo težje pridobiti trajnostna sredstva pa tudi dosegati zastavljene cilje. S proaktivno finančno transparentnostjo lahko učinkovito krepimo zaupanje in se izognemo dvomu, obenem pa nam ti podatki omogočijo ustrezen odziv na napade o financiranju. Aplikacija Odprti računi za NVO je namenjena prav temu – transparentnemu in uporabniku prijaznemu prikazovanju porabe vaših sredstev.
Sklop 2: Predstavitev aplikacije »Sistem za upravljanje NVO«
V drugem sklopu bomo predstavili spleto orodje, ki omogoča učinkovito upravljanje z vašimi projekti, evidencami članstva, dokumenti in računi, obveščanjem članstva in javnosti ter drugimi aktivnostmi. Pri tem bomo predstavili začetne možnosti, ki jih sistem ponuja, in njegove prednosti za vaše delo.
Obveščanje članstva, upravljanje z dokumenti društva, izdajanje računov, administracija dela in upravljanje podatkov, vodenje projektov … Vse to so aktivnosti, ki nam v nevladnih organizacijah vzamejo veliko časa – časa, ki ga posledično ne moremo nameniti našemu poslanstvu. Za vas smo zato pripravili sistem za spletno upravljanje z NVO, ki omogoča uporabo raznovrstnih storitev – vodenje evidenc, uvoz in izvoz podatkov, obveščanje, izdajanje računov, vodenje projektov in še veliko več.
Sklop 3: Vprašanja in diskusija
Pred zaključkom srečanja bomo organizatorji na voljo tudi za vsa dodatna vprašanja in predstavitev drugih podrobnosti, ki vas bodo še zanimale.
Prijave.
Priporočamo vam, da na delavnico prinesete prenosni računalnik (ni nujno), za uporabo aplikacije Sistem za upravljanje NVO pa priporočamo registracijo vaše organizacije na spletnem naslovu https://nvo.boreo.si/ Če imate glede srečanje še kakršnakoli dodatna vprašanja, smo z veseljem na voljo na e-naslovu samo@boreo.si ali pa pokličite na 040 413 315 (Samo).