Pritisni enter, da vidiš rezultate ali ESC da se vrneš na stran

Uskladitev ustanovitvenih aktov

Ministrstvo za javno upravo nas je obvestilo, da moramo vse nevladne organizacije (društva, zavodi, ustanove), ki želijo sodelovati na javnih razpisih, imeti v svojih ustanovitvenih aktih jasno zapisano določilo o neprofitnosti in prenosu premoženja v skladu s 4. členom Zakona o nevladnih organizacijah (ZNOrg).

To pomeni, da mora biti v vašem statutu ali drugem ustanovitvenem aktu zapisano:

»V primeru prenehanja organizacije se po poravnavi vseh obveznosti premoženje prenese na drugo nevladno organizacijo z enakim ali podobnim namenom ali na nepridobitno pravno osebo javnega prava.«

Če ta določba ni vključena v vaš akt, ga je potrebno uskladiti ob prvi spremembi.


Ministrstvo je poudarilo, da v prihodnje ne bo več mogoče priložiti izjave namesto te določbe, kar pomeni, da bodo vloge na razpise zavrnjene, če v aktu to ne bo jasno zapisano.

Prosimo vas, da preverite svoj ustanovitveni akt in ga po potrebi uskladite z določili 4. člena ZNOrg.

Če potrebujete pomoč pri pripravi sprememb vaših aktov si preberite članek, ki ga je pripravil Matej Verbajs, pravni svetovalec Regionalnega stičišča nevladnih organizacij Pomurja. Na voljo smo vam tudi za svetovanje in podporo pri pripravi sprememb.

Spremembe statuta ali akta o ustanovitvi – postopek in ključne vsebine